14 Eylül 2009 Pazartesi

İlkbahar/Yaz'10: Podyumlardan Gözüme Takılanlar

alanadianevon furstenberg
Dianevon Furstenberg
New York podyumlarından dikkatimi çeken birkaç kare, renkler çok güzel benim içim açıldı bakınca. Elbiseler, üstslerindeki desenler cıvıl cıvıl. Önümüzde koca bir kış var bu güzelliklere bakıp sıcak yaz günlerinin hayalini kurarız artık.
Dore elbise giymiş olan siyahi model ne kadar sıcak ve sempatik, pozitif enerji yaymış etrafa. Soğuk, soluk ve sıska modeller gibi değil dikkatimi çekti. Siyahi modellere karşı zaten sanırım bir sempatim var; sanki kıyafetler onlara daha bir yakışıyor, kendini gösteriyor onların üstünde. Diğer bir detay ise saç aksesuarları, boyutları biraz büyümüş olarak tekrar çıktı karşımıza.

Derek Lam dereklam3
Derek Lam
Saks mavisi, elektrik mavisi ya da parlement mavisi, her ne ise ben bu renge bayılıyorum. Çantada da ayrı bir güzel duruyor bu renk.
Özellikle Derek Lam'ın Kreasyonunu çok beğendim, çiçek desenleri, şortlar, tulumlar, sarı ve mavi; tam bir yaz kreasyonu.
Alexander Wang'da ise leopar desenli ve bağcıklı ayakkabılar ve içine giyilen çoraplar dikkat çekiyor.

Rebecca Taylor22 Elise Øverland2

TONI MATICEVSKI TONI MATICEVSKI2
Toni Maticevski
derek lam55 derek lam6

alexanderwang
Alexander Wang
chatr
Devam edicek;)

Kaynak: style.com

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...