14 Eylül 2009 Pazartesi

Eve dönüş

Koca bir yaz tatili de bitti ya, artık eve dönme vakti gelmiş, yan gelip yatma bitmiştir. Bu sene anneciğimin dizinin dibindeydim, ona öyle alıştım ki hiç ayrılasım yok. Hergün yemekler hazır, ekmek elden su gölden ohh.Son zamanlarda annemden ayrı kaldığımda özlüyorum, burnumda tütüyor resmen, bir de bu ara aşırı bağlandım anneme, sevdiklerimi kaybetme korkusu başladı bende..

Ders programımı hazırladım, yarın da dersler seçilicek, her sene aşırı yüklenmeden dolayı okulun sitesi çöker,derslerini iki saat seçemezsin, bu sene sistem değişmiş bakalım görücez, şaşırt bizi yeni bilgi işlemci. Yine maraton başlıyor, erken kalkmak, soğuklar kar kış:(Her senenin heyecanı da başka oluyor. Artık son sınıftayım. Yıllar nasıl geçti göz açıp kapayıncaya kadar anlamadım. Bir bakmışım eşşek kadar kız olmuşum. Son sene de ayrı bir stresli, ortalamanı yükselt, derslerini temizle, bitirme projesi, eee sonra bitince napıcan falan filan. Daha gidince şirket bulunucak, gruba bir kişi daha alınıcak, rapor tamamlanıcak; oldukça yoğun geçicek bu ara.

Arkadaşlarımı da özledim, master card ne diyor 'kankalarla yeniden buluşmak paha biçilemez'Aynen öyleymiş valla, yeni bir dönem daha başlıyor, başarılar tüm öğrencilere.

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...