10 Eylül 2009 Perşembe

İlkbahar'10 Modası İpuçları/ Spring'10 Prewievs&Insiparations

mullberry

New York moda haftasına şurda saatler kaldı ama ben 2010 ilkbahar modasından birkaç çizim paylaşak istedim. Böyle çizimler o kadar hoşuma gidiyor ki bazen diyorum ki keşke ben de böyle çizimler yapabilsem. Yukarıda desenli iki elbise görüyoruz, mavili olanın üstünde at resimleri var. Kıyafetlerde mavi ve tonlarıyla karşılaşıcağız galiba.

traceyreeseee 05mKNK

Bu pembeli şey her ne ise çok hoşuma gitti benim. Fırfırlar, elbiselerde asimetrik kesimler var.

KMKLMKÖM



carolinaherrera mskjdsb

calvin-klein-collection-costafrancisco- philliplim

Calvin Klein koleksiyonunda olan bu beyaz şeyin ne olduğuna bir anlam veremedim.
Aşağıdakiler de bazı tasarımcılarımızın 2010 koleksiyonlarının ilham kaynakları. Anna Sui sirklerden ve hayvanlardan esinlenmiş.

annasui_
Anna Sui

donnakaran-on-the-beach-at-parrot-cay

İşte Donna Karan'ın esin kaynağı; beyazlar içinde bir kadın ve deniz.

zacposen_
Zacposen

rodarte
Rodarte

proenza_sugimoto_
Proenza Sugimoto

Kaynak: style.com, Vogue

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...