7 Nisan 2011 Perşembe

Neon Pembe Elbisem/ Little Pink Dress

Photobucket

Doğum günüm ve kuzenimin nikah eğlencesi için aldığım bu elbise üstte askıda durduğu
gibi durmuyor. Zara'ya bir girdim heryerpembeler, yeşiller, sarılarla dolu. Öyle birkaç elbise
denedim bunu da öylesine denemek için denemiştim.
Üstüme giyince ise bayıldım bu elbiseye. Renkli giymeyi pek sevmediğim halde tercihim bu oldu.
Şimdi bu kolayıma geldiği için bunu koydum. Pek fotoğrafım yok doğru düzgün elbiseyle,
ama yine de paylaşacağım daha sonra:)
Elbiselerin en güzel tamamlayıcısı blazer çeketimi de giymeyi unutmadım tabi:)
Pembe elbise: Zara 79tl

Photobucket
Photobucket

Bu elbiseyi de anneme almıştım ama tabiki hemen kondum üstüne:)
Sade bir elbise annem için uygun olur dedim, eve geldim giydim üzerime bunu da çok beğendim.
Ben öyle pembe falan giyemem diyorsanız bu elbise de çok şık duruyor.
Bunu da arkadaşlarımla doğumgünümü kutladığımda giydim.
Normalde doğumgünü kutlamaktan pek hoşlanmazdım ama bu sene çok içimden
geldi kutlamak:) Güzel de oldu çok eğlendim:)

Photobucket

16 yorum:

Seda Maç dedi ki...

pembe elbiseye bittiiiiiiiiiiiiiim :)
her cuma sezon değişiyor yahu nasıl yetişicez pof :/ :D

Nill Kiss dedi ki...

rococosh; bu elbise tam senlik ama seni anımsatıyor bana hatta:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok zevkli.

zep_bilgen dedi ki...

iki elbise de çok güzel görünüyor bence :)
ütopikprenses/zeynep

Yasemin dedi ki...

Kesinlikle dikkat cekici hos bir elbise, bu sezonun rengarenk olmasini cok sevdim, bu arada gule gule giy canim

New York Lover D. dedi ki...

İkisi de çok hoş ama tabi ki pembe çooook daha çekici geliyo :) Kombinler daha da güzel :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

iki kombin de sahane.
sde ve sık ama pembe gösterıyo kendını
güle güle giy.
botie secımın bence cok yerınde olmus.

Followupfashion dedi ki...

Elbiselerin ikisi de güzel ama pembeye bayıldım;)

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

pembe elbiseyi ben de çok sevdim, çok şık gözüküyor :)

rebeltakipte dedi ki...

pembeye bayıldım,çok şeker :)

CMOS dedi ki...

her parçaya ayrı ayrı ayıldım bayıldım iyi günlerde kullan canım =)

Adsız dedi ki...

ayy çok tatlı bunlar... güle güle kullan bayıldımm...
pabuçlarında çok güzelll :)

Modaliza dedi ki...

neon ve pembeeee ee daha neee olsun?harikaaaa

http://modaliza.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

elbısene ve ozellıkle ayakkabılarına bayıldım ayakkabılarını nerden ve kaca aldın ogrenebılırmıyım superlerrr gule gule gıy bu arada

Nill Kiss dedi ki...

teşekkür ederimmm;))

ilknurs; ayakkabıları asos'tan almıştım, 19 pound;)

Swift as Desire dedi ki...

2 kombinde harika görüneceğinin sinyallerini veriyor:)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...