23 Nisan 2011 Cumartesi

Günün Fotoğrafı / 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çoçuk Bayramı Kutlu Olsun

3 yorum:

Adsız dedi ki...

buna değinmem iyi oldu ..ben yazamadım vaktim olmadı..içimizde çocuk hiç büyümesin... çocukların değeri bilinsin... uzun mesele ciddi mesele ...

» Çağla. ♥ dedi ki...

SELAM CANIM! HABER VERMEK ICIN GELDIM BLOGUMU IZLEDIGINDEN DOLAYI. YENI BIR BLOG ACTIM VE LINKI:

WWW.FASHIONFREAQI.BLOGSPOT.COM

BURDAN IZLEMEYE DEVAM EDERSEN COK SEVINIRIM. KENDINE IYI BAK ÖPTÜMM CAGLA ♥

Gezi/yorum... dedi ki...

Affan dedeye para saydım, Sattı bana çocukluğumu. Artık ne yaşım var ne de adım; Bilmiyorum kim olduğumu. Hiç bir şey sorulmasın benden; Haberim yok olan bitenden. Bu bahar havası, bu bahçe; Havuzda su şırıl şırıldır. Uçurtmam bulutlardan yüce, Zıpzıplarım pırıl pırıldır. Ne güzel dönüyor çemberim; Hiç bitmese horoz şekerim!
(CAHİT SITKI TARANCI)

Ellerimden kayboldu belki çocukluğum.. içimizde bir yerlede doğdu yeniden... şimdi güzel bir kadın, yakışıklı bir erkek oldu.. tuttu yeniden ellerimden çocukluğum.. saklambaç oynarken bile korktuğum.. şimdi ise sımsıkı sarıldığım, özlediğimde sadece onun kollarında huzur bulduğum çocukluğum.... büyüdün sanma sakın halen kalbimin en gizli sandıklarındasın.. bazen anahtarını kaybetsem de.. sen çocukça bulup bana uzatıveriyor sonra da elma şekerini alıp uzaklaşıyorsun.. başbaşa kalayım diye..

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...