23 Ağustos 2009 Pazar

Festival modası














Yazın yapılabilicek en güzel aktivitelerden biri de hiç şüphesiz müzik festivallerine katılmaktır. Güzel müzik dinleme, içme, eğlenme dışında festivallerde giyilen kıyafetler de ilgi çeker. Herkes rengarenk ve herkesin farklı bir tarzı vardır. Peki festivallerde neler giyilebilir, ben bir kaç birşey paylaşmak istedim.
En çok ilk ve son fotoğraftaki kombinleri beğendim. İlk resimdeki çiçekli elbise ve yeşil sandelet çok tatlı olmuş. Son fotoğraftaki kızın yüksek bel jean şortunu, çizmelerinin rengini ve salaş halini beğendim.
Festivallerde en moda olan ise gördüğünüz gibi yağmur çizmeleri. Özellikle hunter marka çizmeler en popüler olanı.
Photos from style.com



Yukardaki siyah modeline ise bayıldım.

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...