28 Ağustos 2009 Cuma

Daisy Lowe



2O yaşındaki ingiliz model,şarkıcı ve ikon Daisy Lowe ünlü sanatçı Gavin Rossdales ve tasarımcı Pearl Lowe'ın kızı. Daisy Lowe sıradışı giyim tarzıyla dikkat çekiyor. Marc By Marc Jacobs ve French Connection gibi ünlü markaların yüzü olmuş.Birçok dergiye kapak olan Daisy, Paradise Magazine dergisine verdiği çırılçıplak pozlar nedeniyle de çok tepki toplamış. Daisy son olarak da Mango fall 09 çekimlerinde karşımıza çıktı.





Daisy'nin yüz yapısı çok farklı ve bayık gözleri ona çok farklı bir hava katıyor. Gerçekten çok başarılı bir model, pozlarını çok beğendim. Daisy kendi giyim ve yaşam tarzını ise şöyle tanımlamış ''One day i might go for a rocker look and dress as a punk; then the next day i might opt for a pretty,girly dress,or choose a more hippy style.'' ''I like singing and going to concerts...i listen to music all day long.''







Sağ resimdeki kombini çok sevdim, bu tip tayt hırka ikilisini çok seviyorum.Özensiz, rahat ve aynı zamanda tarz duruyor.Ayrıca DM botlara ve rengine bayıldım.Sanırım bu kış onlardan istiyorum:)

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...