7 Temmuz 2011 Perşembe

Yalancı Pizza Yapımı

Photobucket
Arkadaşımın yalancı pizza tarifini sizle paylaşmak istedim.
Afiyet olsun:)
Malzemeler: çarliston biber,patates,patlıcan,dom​ates,zeytinyağı,tuz,sosis,
yufka,yumurta,sütve kaşar

Photobucket

 Çarliston biber,patates,patlıcan,dom​ates ve sosisi küçük küçük doğrayıp karıştırın.
Kend ağız tadınıza göre miktarlarını ayarlayabilirsiniz.Ben iki biber,bir patates,bir domates,
bir patlıcan ve 15 sosis koydum. İç malzemelerine zeytinyağı gezdirip, tuz ekiyoruz .
Photobucket

180 derece fırına veriyoruz
Photobucket
Photobucket

Yanında çay olmazsa olmaz:)

6 yorum:

Yasemin dedi ki...

Pizza cok pratik gozukuyor, ama en son cay fotografiyla sonlandirman cok guzel olmus. Evde yapilan cay ofis caylarina benzemiyor. Gidip bir cay demleyeyim simdi:)

cingifilli dedi ki...

yapımı kolay ve tadı leziz gibi görünüyor:)ellerinize sağlık...

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Oh mis gibi :))

reyhane dedi ki...

Not aldım mutlaka yaparım ben bunu tşk..

aysedeniz dedi ki...

çok lezzetli görünüyor mutlaka yapcam
bloguma beklerim...

Mell'in Çöplüğü dedi ki...

çok lezzetli ve kolay gözükmekte yarın hemmen deniciim teşekkürler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...