19 Şubat 2011 Cumartesi

Günler Sonra Dışarı Çıkan Ben.../ Warm Winter Nights


Adana'dan en yakın arkadaşım gelince dışarı çıkma bahanem oldu kendime..
Ruh halimden dolayı heralde yine siyahlara büründüm, yok yok ben siyahı çok severim
ondan aslında. Siyah- Gri- Beyaz en sevdiğim renkler.

Photobucket

Evde takılıyorum bu ara, bana en iyi gelen şey heralde; film izle, yemek yap, kitap oku, müzik dinle
ders çalışş:((. Ders çalışmam gerekiyor sanırım.... Çeşitli sınav hazırlıkları; toefl, ales, gmat vs....
Evdeki vazgeçilmezim müzik:)) Bu ara severek dinlediğim şarkılar var dinleyin siz de;);

Pink: Perfect
Bon Jovi: No Apologies
Eliza Doalittle: Mr. Medicine
Lady Gaga: Speechless
Jenifer Braun: Satallite
Feeling: In the Year 2525
Quincy Jones: Its my Party
The Blue Van: Silly Boy

Photobucket
Photobucket
Photobucket

21 yorum:

mrtha dedi ki...

kürkün ve eteğin çok güzel :)

fashiONözge dedi ki...

kombine komple bayıldım,bu saç şekli de yüzüne ne kadar yakışıyor:)

Style by Buett dedi ki...

cok sevdim kurkunu:) cok yakismis

. dedi ki...

kombinini çok beğendim, çok yakışmış.
Yakana taktığın kürke ayrı bayıldım.

Adsız dedi ki...

great photos
well, I like your blog very much.
because of that I follow you, hope you doing the same at Roseakvarts!

Nill Kiss dedi ki...

teşekkür ederim güzel yorumlarınız içinn:))

Adsız dedi ki...

nilcim kürküne bayıldım ayrıca eteğine ve babetlerine de özetle çok güzel bir kombin oluşturmuşsun. bu arada uzun zamandır müzik dinlemediğimi farkettim ve önerdiğin şarkılarla bu işe bir gireyim diyorum çünkü zevklerimiz yakın gibi. bon joviye bayılırım mesela. sevgiler..

Kathleen dedi ki...

aw thanks so much lovely for following my blog! :) i'm now following yours as well :). and i love your style, very classy chic! ;) & those flats are soo pretty! :)

<3, Kathleen.

fashion by kitty dedi ki...

etegiğinii çok begendimm kombinindee süper olmuş blogunu çk beğendm bnde yeni blogumaa beklerimm izleycm olrsan ck svnrmm sevgilerle kitty:)
http://fashionbykitty.blogspot.com/

Nill Kiss dedi ki...

sJ; teşekkür ederim güzel yorumun için, müzik ruhun gıdasıdır fikir verebildiysem ne mutlu

sevgilerrr

fashion by kitty; tesekkurlerr

Seda Maç dedi ki...

çk hoş olmuş kombinin

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Nil'cim çok şık olmuşsun canım, eteğin duruşu çok güzel, kürk zaten ben çok sevdiğim için bana muhteşem geldi, bayıldım doğrusu... ;)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

harika bi kombin olmuşş..canım arkadaşların sık sık gelsinler sen dışarı çık ya..çok şık çok güzelsin.seni görelim.gözümüz gönlümüz açılsın nill cim:)

Nill Kiss dedi ki...

Sihem; begenmene sevindim tesekkurler;))

Moda Gezgini; :))) teşekkür ederim, o senin gönlünün güzelliği

cok mutlu oldum;))

Nill Kiss dedi ki...

rococo; tesekkurler cnm;)

Adsız dedi ki...

You look amazing sweetie! :)
stop by sometime, xx natalie

rebeltakipte dedi ki...

broşuna bayıldım çok şık

civciv dedi ki...

cnm bu kombine bayildim , cok yakismis herseyi ile ;))

o kükten ben de is ti yo rummm ;)))

yorumun icin ayrica cok merci, bence de sana bir khaki parka & deri bir sort sart *hahha*

sevgiler
öptüm seni güzelim

K A T H L E E N dedi ki...

that blazer is amazing

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok gzl görünüyorsun cnm ;)

Swift as Desire dedi ki...

bu kalınlıkta çorapla böle mini etek kombinlerine bayılıyorum

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...